سه دهه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در قفقاز جنوبی
گزارش کامل[1] نشست علمی_کارشناسی «سه دهه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در قفقاز جنوبی» در روز سهشنبه 23 آذر1400 از سوی مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی دانشگاه تهران با همکاری انحمن علمی مطالعات منطقهای (کارگروه اوراسیای مرکزی) بهصورت وبینار برگزارشد. دراین نشست دکتر احمد کاظمی دکتری حقوق بینالملل و کارشناس مسائل قفقاز و دکتر حامد کاظمزاده پژوهشگر بنیاد علمی مطالعات صلح و مناقشه دانشگاه اتاوا به طرح دیدگاههای خود پرداختند. مدیر این نشست دکتر الهه کولایی بودند. درابتدای این نشست که صدوپنجمین نشست علمی_کارشناسی مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی بود دکتر کولایی از آقای دکتر کاظمی دعوت کردند که به طرح دیدگاههای [...]


